tisdag 19 maj 2009

parentes

Glomde namna det faktum att cafeet jag sitter pa ar i princip tomt och knapptyst sa nar som fistjejen och tva till vilket gor hela fisgrejen hysteriskt javla asrolig. Jag ar kramp i magen av aterhallet garv. Tank om man bara: I HEARD THAT! Did it feel good? Are u embarrassed?I know I would...oh *sniff* aah *sniff* The SMELL, the aaawfull smell, what have u been eating??Corpse?Thats just ruude man, u shouldnt fart in public like that, think of yr surroundings, dude, thats just MEAN...ooh, aah. *vifta hysteriskt med handen framfor nasan, halla for nasan valdigt tydligt samtidigt som man gor stankljud..

Jag undrar vad som skulle handa. Jag kanner ett hysteriskt behov av att prova men det gar ju inte.
For det GAAAR JU INTEEEE for vad skulle handaa daaaa.
"den som sa't han va't"

Skulle fa skulden for NAGON ANNANS fis. Helt overtygad.

Nu bajsa, roka, prata for mig sjalv pa mitt hotellrum.

Inga kommentarer: