fredag 27 februari 2009

Greetings from paradise.




Så här bra har Ellen och jag det!

5 kommentarer:

H sa...

åh. avundsjukan! vill också fläka runt i bikini på en strand och dricka öl. mmmm. men du kan ju inte berätta om presenter.. jag dör ju av nyfikenhet nu! hihi.

Anonym sa...

Jag är djuuupt avundsjuk!
Får nog hänga på min brors fru, som är pilot, när hon flyger charterfolk till Las Palmas..
så får jag lite sol iallafall!

Ha det så himla underbart, och njuuuut!
Kram

Anonym sa...

Åh vad fiiiina ni är!!!! Saknar massormassormassor!!!!!!!

Anonym sa...

fy, fy, fy och usch!!! Hoppas du har det underbart även om det gör lite ont i mig att du är så långt bort och att det kommer ta sån tid innan jag får krama dig igen! Njut, du är så jävla värd det! PUSS / Maria I

Emma, sa...

Åååååå jag vill mä!!!! Saknar dig gumman! Ha det så underbart! Love you! <3