måndag 2 mars 2009

Citat...

Hej allihop! Ska snart lägga upp lite kort men nu är det mest tramsprat som gäller.

Till att börja med så mår vi väldigt, väldigt bra. Vi steker och läser om dagarna och jag har redan antagit en något bajsbrun ton. Dock fjällar man ju alltid lite och jag har en fräken på läppen som ser ut som smuts men det tycker inte Ellen utan att den är gullig. Brudar är bra, always back you up.

Vi funtar på att dra ut på piratkryssning i fyra dagar. Då dyker, fiskar och snorklar man till exempel och göttar sig i solen och äter god mat. Det finns helt galet snygga killar här. Helt vansinnigt faktiskt. Jag snubblade nästan i går när jag kollade efter en dykinstruktör. Han såg det nog men det sket jag i eftersom jag är på grönbete så jag fyrade av ett leende.
Sen kom hans tjej...
ALLA HAR FAN TJEJ!
Igår övervägde jag att erbjuda en annan het kille min myggsprej.
- Vill du låna lite myggsprej...? *blink blink*
Vilken konsersationsöppnare! Vilket SÄTT att få någon intresserad!! Sprutta ner någon med nåt illaluktande gojs som gör att myggor inte suger ens blod. Det är nåt att snacka om i solnedgången....

Jag övervägde detta under två öl, kom fram till ovanstående och sen gick han. Jag är då en usel raggare. Och svinblyg.
Sen så ska jag passa på att citera mig själv eftersom jag ofta säger jävligt dumma saker under press eller genom att jag tänker högt eller genom att bara vara jag.

1. "Är det vatten på båda sidor?" E und T letar fik vid vattnet i den lilla staden Saladan. Koh Lanta är då en..Ö!

2. "Thanks Dude..." Jag tackar för växeln av vår servitris som då är en, Ladyboy vilket innebär att det är en man som ser ut som en kvinna. Ellen har döpt den 28 februari till: "Dagen då Tessan sa Dude till en Ladyboy"

Idag ska jag läsa mycketmycket och skriva mycketmycket och sen fira det med en god jäkla drink på ett party här i närheten.

Vill ni veta mer om den faschinerande Ladyboykulturen så kan ni klicka HÄR!
Funderar på att göra mitt fältarbete om dem faktiskt. Jag har ju en som är lite av en homie men då jag på ett maskulint sätt råkade kalla henne för "Dude" får vi se om hon fortfarande gillar mig.
Hon liksom:WHAT HAVE YOU HEARD..? Hehe näevars.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahahahahahaaa Tessan du lyckas med allt!!! Thanks Dude..... hahahahahaha jag trillar av stolen.....

Anonym sa...

I know, det är en liten grej jag har. ;)