torsdag 12 februari 2009

En sopa till..

ALLA MÄN I HELA VÄRLDEN!

Jag är så satans jävla trött på er allihop ta mig jävulen fyfan vad ni ska strula och krångla eller så gör ni inte det och är svindryga istället och ändå vill man knulla men det borde man fan inte vilja för DET FÖRTJÄNAR NI INTE och hur vore det om man bara gick in i ett svinlångt celibat och inte tänkte på en enda man men överallt ser jag potentiella pök som SÄKERT INTE FÖRTJÄNART och kanske inte ens VET HUR MAN GÖR eller kanske man bara skulle ta och låta bli att tänka och bara knulla men hur jävla kul är det för det är ju fan inte kul eller jo ibland kan det väl vara kul men JAG VILL INTE BEHÖVA NÅGON ELLER NÅGOT och jag vill inte vara arg eller förvänta mig något eller vara ledsen eller sårbar eller emotionellt uppfuckad bara för att en jävla KUK comes along jag är väl fan tuffare än så och FUCK YOU ALLA SLAMPIGA JÄVLA FJANTAR SOM BARA SER DET NI HAR FRAMFÖR ÖGONEN MEN INTE DEN SOM STÅR BREDVID och jag vill inte vara blyg och fånig och osäker men det blir jag ibland för FAN VAD VISSA AV ER KAN VARA SNYGGA OCH CHARMIGA SÅ MAN NÄSTAN DÖÖR men ni tror ni kan leva enbart på det och inte bjuda till ett jävla skit och GLÖM ATT JAG NÅGONSIN tar ett endaste jävla initiativ till för det är FAN bortkastat för man får ju fan knappt nåt tillbaks knappt en orgasm ens så nu är det FANIMIG NOG och jag som vill ha hundra ungar med världens vackraste, finaste människa MEN VART I HELVETE ÄR MANNEN som likt mig vill resa runt i världen med tuffa jobb och bära runt på våra tuffa ungar med tufsigt hår och sporta och spela fin musik och sjunga och ungarna ska springa runt nakna på en varm strand och det ska liksom vara ett rikt hippieliv för jag tror man kan ha den combon utmärkt fast man har ett fett jobb där man drar in cash helst på en tidning såklart MEN NI FINNS INGENSTANS FÖR JAG BLIR BARA TRÖTT PÅ ER HELA TIDEN. Och då har man knappt hunnit till first BASE ens en gång och fyfaaan vad jag vill ha CHOKLAD NU!

4 kommentarer:

Emma, sa...

LÖÖÖÖÖÖV you käraste syster!! Haha, vad du skriver aggressivt eller hur nu det stavas. Vi måste verkligen prata imorgon kväll. Pusssssar

Anonym sa...

Ska tilläggas att jag fick KARLSSON i morse, så det var ett premenstruellt BESVÄR. Hahaha

Anonym sa...

Är Tessan måhända lite....sur...? hahahahah

Anonym sa...

More of that aggression! Jag mår redan bättre efter att vi hetsade lite häromdagen haha. Då är det väl jag och Linn som får hålla aggro-fortet tills du kommer hem igen då, men jag förväntar mig SMS-peppnings-dialoger under tiden :). Puss