onsdag 18 februari 2009

Galenskaper.

Jaa ni. Vad gör man när man bor i Norrköping och det är vinter och man fullkomligt avlider av tristess?
Man super.

Vad gör man på sommaren då alla är glada och solbrända och fina och utomhus?
- Man super?

Varför då då?
- Jo för att supa är skojigt.
Man tycker att mycket som egentligen inte kanske är så jättekul är SKITKUL.
Man gör dumma saker man kan skoja om efteråt. (se bifogade dumheter i bildform här nedan...)
Man kanske ligger med nån man inte borde ligga med men det skiter man i för man är FULL.
Man kanske kräks i någons handväska?

Nyktra människor är tråkiga. Nyktra människor blir ÄNNU tråkigare bland fulla människor eftersom nyktra människor ibland kan anta lite av en skitnödig attityd. Kanske för att nyktra människor vill behålla kontrollen? Men kanske också för att dem vill minnas vad dem gjorde igår?
Jag vill inte minnas vad jag gjort den senaste tiden men det vill jag också för det är ju såå tookiiigt alltihopaaaaaa!

Btw, så åker jag på måndag.
Frida som "Butterflywoman" och Tessan som Nemi på hennes roliga kalas i Sthlm
Innan själva pimpningen så att säga.

En sommar med bränna. Den tänkte jag skaffa igen nu.
Jag hittar strippstänger på svartklubbar.
Och dansar runt dem. PÅKLÄDD om jag får be!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha du e ju skitsnygg när du hänger runt stången. Ser ju våldsamt säker ut, har du gjort det förr=D Tack ska du ha också för mitt fisbleka svettiga nylle bredvid ditt vackra solbrända. Du pajjar ju min image som skir skönhet hohoho....

jos sa...

Shit, är det så snart du åker?! Du var helt klockrent lik Nemi :)

Anonym sa...

Mikkis, om du bara visste hur många stänger jag hängt runt i mina dar. Allt från gardinstänger till busshållplatsstänger till strippstänger. Man kan kalla mig "stängarn" (dålig humor men jag har inte fått nåt kaffe än...)

Jos, Jaa, det är ju det Jag fattar ingenting och stressar ihjäl mig. Har inte fått min litteratur än heller. Jävla adlibris.

nataber sa...

åååååååååååh tjusigt. mer strippning åt folket! haha.

Simon sa...

Hahah! "Innan själva pimpningen" är en personlig favorit.