torsdag 13 mars 2008

Rastlöshet? Vad är det?

Kom igen!
Låt er vara lika lata som jag!

Fyfan så gött med flottiga potatisbullar, Pistepirkko på skivspelarn, och onödiga bloggar!
Det enda som fattas är en vän eller sju och öl!

Jag är iofs kaxig för jag har varit vaken sen 06 och suttit på eventmöte med jobbet OCH shoppat mina drömvinglas från Indiska som äntligen finns i lager.
NU ska jag fixa vinkväll av ren princip.

Lovade Walle i ett svagt ögonblick att jag skulle spela in skalor för honom som han kan lyssna på i bilen och sjunga upp till när han åker till repan.
Det visade sig var en jävla pärs för jag är usel på att höra mig själv och att då sitta ensam vid datorn och sjunga skalor var tillräckligt för att jag ska börja tramsa som fan och bara garva bort alltihop.
Hade tänkt bjuda på spektaklet men det visade sig var svårare att få upp filen på nätet.

Hur gör nördar?

2 kommentarer:

nataber sa...

ja vill ju också dricka vin hemma hos dig nån daaaag! puss

Anonym sa...

det klart att du ska få göra det pluttan. nu när jag har så fina glas. :)