lördag 22 mars 2008

Fest i dagarna tre...eller fyra.

Jag vet inte om jag har svårt att förstå att viska dra eller om jag bara hatar att flina upp mig på kort.
När man inte har en jembe får man hitta på en.
När man inte har en didgeridoo får man hitta på en...



Oioioi....Helvete vad det krökas.

Vill börja med att tacka alla underbara, fina och skitfina polare som gjorde min födelsedagsfest till något utöver det vanliga.
Håll utkik i bilddagböckerna då jag hoppas att folk får tummen ur och publicerar kort snart. Min kamera är så dålig och jag känner mig hiskeligt fet.

Jag har ätit sjuka mängder tårta och druckit jägermeister. Mmmmm. :)

Det bjöds på massa plockmat hemma hos mig och så försvinner alla typ till goffas lägenhet för hemlighetsmakeri.Så plingar det på dörren och utanför står alla på rad och sjunger grattis-sången.-
Jag får en svart pärm med en bild på mig som dem nosat fram nånstans och så står det "Tessans kokbok" på!
I pärmen har alla skrivit sina favoritrecept. Mer eller mindre seriösa.
"Dömycket deg" och "fulgroggen" som ska intagas efter 04 på morgonen var såna som gjorde att man drog lite extra på munnen. Hugos avancerade illustration till gratängen var oxå helt underbar. Och allt skrivet på färgglada ark men ditklistrade små märken och roliga kommentarer.
Jag blir seriöst rörd av såna presenter för det märks verkligen att man ansträngt sig lite och så blir det så personligt. All kärlek till er!

Tack för allt annat oxå. Dem roliga ballongerna, böckerna, vinet, spriten,, blommorna, tidningarna och allt annat roligt. Älskar er allihop!

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså ursäkta men är det bara utomstående som inser hur jävla patetiskt ert lill gäng är? alla super med alla och JÄMT, och alla har typ knullat med alla.. usch!

Anonym sa...

Annars brukar inavel resultera i elaka, fega anonyma människor som du.