tisdag 18 mars 2008

Attackerad..

Ska bara berätta om en så sjukt vidrig sak som jag var med om igår.
På väg hem från jobbet igår kväll så gick jag på Drottninggatan och en snubbe kommer gående från motsatt håll. Han var en lång, smal afrikan som gick och mumlade för sig själv och gick som en feminin kvinna. Vet inte om han bara försökte härma mig men jag ser i ögonvrån hur han liksom går för att komma närmare mig och när vi går förbi varandra kör han in handen i mitt hår, typ ovanför örat. Hårt. Det gjorde ganska ont iallafall.
:(

Jag vänder mig om skitsnabbt och frågar vad i helvete han håller på med, går några steg efter honom men hinner tänka att han nog inte är så frisk och nöjer mig med ett FUCK OFF som ekar över Drottninggatan. En fot i hans röv hade inte skadat iofs...

Jag kände mig så fruktansvärt kränkt och när stackars Walle leende väntade på mig i bilen var det en skitförbannad tjej han mötte.
Men när vi kom hem tog vi universums längsta dusch tillsammans och sen kändes det lite bättre.
Fy fan för alla jävla psykon som bara hålls fria på gatorna.

Brudar:Gå fan inte ensamma en SEKUND mer än ni behöver.
Helst inte alls.

3 kommentarer:

Anonym sa...

amen gud. äckelmänniska. hoppas du mår brau nu! / puss nat

Maria sa...

Men.. va??
Han måste ju varit störd. På riktigt!
Otur att du skulle råka ut för honom..

Anonym sa...

Ja han var skitäcklig.

Skönt att jag fick åka hem och duscha direkt.
Huga...