söndag 7 juni 2009

Så tog hon ryggan och återvände

likt fuckin Snusmumriken stack jag för att få ordning på saker och ting och nu är jag hemma.
Lite brunare, lite fetare, lite snyggare, mycket klokare, mycket starkare och fram för allt jävligt mycket ballare. Hah, jag som inte trodde man kunde bli mycket ballare än jag och så går jag och gört igen! Jag är även ganska konstig, skrattar konstigt, rapar konstigt högt och skelar när jag är trött och förbannad. Dessutom står min tand ut....

Jag är makalöst jävla skittrött hela tiden dock. Undrar om jag har nån parasit inuti mig som äter upp min energi. Förut hade jag en olyckeparasit men han skrämde jag bort i solen och sköljde bort resterna med sprit och efterbehandlade med kramar och jävligt mycket sex med heta dudes. Kondomerna var dock ett experiment att köpa. Vissa var skitasmå och andra svinstora oh en del SVARTA! isch! De kunde iaf varit gula tycker Tessan som sympatiserar med de stackars asiaterna som måste känna sig helt utklädda.
Nåt Tessan inte ligger med:Asiater.
Varför?
- De är jävligt små och ser roliga ut.
Men nu är du väl lite orättvis och dömande och drar alla över en kam?
- Nej....

Däremot gyllenbruna, rufsiga, spänstiga DUDES. Jag befann mig i en dudesgodisbutik där det bara var att plocka. Vareeenda sekuund gick det förbi nåt... Nog om det mina blekfisiga vänner.

Favvolåt just nu är Oh Horatio med Tiger Lou. Haft lite abstinens.
Dessutom har jag tramsat med Kent. Det var inte igår.
jaha, det härär ju kul.

Jag drack vin med världens bästa H häromdagen på hennes fina lilla balkong. Vi smällde i oss två vinflaskor oroväckande fort och nojjade över snuskiga duvor på hennes tak och kramade hennes små missar mjau mjau!. Kuurkurrkurr...
Det skvallrades även en del och upplystes och uppdaterades och pratades snusk (slutar jämt med det när jag dricker...) Sen kom Simon och Hugo var så mysigt att se igen och det var mysigt och så ringde jag Nicke och han blev skitaglad och vi dansade och kramades och jag har verkligen saknat hänget.
Sen drack jag mera vin i en park för fina F kom hem och fyllde år och kramade mer kompisar och pratade med F i natten om hur långt man tror att man kommer utan att bli besviken på sig själv för att man inte kommer så långt eller för att man måste kliva tillbaka ,eller kliva ner, eller helt enkelt bara kliva vidare och gudarns i havet vad stökigt det kan bli....
"njut av ditt eget sällskap, du vet hur bra du är för dig...."
Ni som inte hajjar Lisa Ekdahl kan ta er i röven era opoetiska småskitar! Hah!

Så har jag tyckt synd om mig själv hela dagen eftersom jag är bakfull och ätit pizza en hel skål med ostbågar en stor cola tre varmkorvar två rostade mackor med massa ost och mer ost och sa jag ost och nu är jag minsann sugen på kanske O'boy? GÖTT.
Du är vad du äter- Blondie skulle spärra in mig.
Men det var tydligen mer synd om en viss dynghet britt som minsann också var väldigt bakfull och gått in i en vägg o går kväll. Det var ju smidigt, tänkte jag. Jag går ner i hål. Den är ganska bra.

3 kommentarer:

Ellen sa...

inte bara hål, min vän...palmer....

Tessan sa...

HAH. Word!

H sa...

wii! vin o snusk!