tisdag 17 mars 2009

Sagan om Hunken...

Det var en gång en hunk, i min säng....
Sen var det en gång samma hunk, i hans säng...

To be continued...

Lisa och Martin är som sagt här och mellan seminarier och föreläsningar och PM skrivande hinner vi med undervattenskort, sprit, hunk, scooterfarande, spanande efter hunk, och lite mer spanande efter hunk. Eller hink. Med sprit i.

Igår somnade jag dock 20.30 och sov som en stock till 10 i morse. Riktigt skönt att sova ut ordentligt och bara dricka varmt kamomillte.
Idag är det St Pattys day så alla snygga britter tutar med sina bilar och ikväll blir det fest på den brittiska krogen precis bredvid oss. ( Där vi för öfrigt har en hunk med gröna ögon jag flörtat lite med. Men den sagan är inte heller slut. MOUHA.

Dialog mellan Tessan och gänget igår:

T: Alltså, vet ni. Jag ska fan bli LÖS.
(alla garvar lite tveksamt)
T: Ja, men vad fan varför kan inte JAG vara lös? Alla är ju lösa och jag har aldrig hunnit bli lös för jag kärar bara ner mig...Så nu är det dags att vara lös. (spanar efter hunk på gatan)
T: (efter en stunds tystnad) Sen blir man ju ful....

Jag kände mig dock manad att förklara att jag typ, känner mig lös om jag tittar efter två grabbar på samma dag så, SÅ himla farligt är det kanske inte. Men busigt och roligt.
Mupparna, Mr Bean, Powerpuffpinglorna, två par ögon stirrandes ner i en svinbra serietidning dinglandes med benen i luften samt fett med hångel känns som...ja. Känns fett.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, loosen up lite du, "hålla på sig" - vad är det liksom? någon kristen jävla moral som är påtryckt på brudar. nej, HA KUL tessan, det är du värd. men du får dela med dej lite mer, jag vill verkligen höra hela sagan om hunken ;b.
puss