onsdag 11 juli 2007

Walle på sjukhus!

Min kille är på sjukan.

Efter att ha ramlat ner från en trapp är foten bruten och han ska opereras imorgon torsdag.
Skruvar och skenor ska sättas in. Kryckor samt gips.
OLE!
Det har jag bestämt ska bli det skabbigaste gipset. Den som inte skriver könsord och dylikt får spö. :P
Det gör satanistiskt ont såklart men i övrigt mår han fint.
Tack alla som ringt och frågat hur läget är.
Han hälsar till er allihop. :)

Efter en hel natt på akuten och en hel morgon och dag är jag själv helt slutkörd.
Jag vill ha hem min pojkvän HEL så vi kan göra allt som vi skulle ha gjort eftersom hans semester pågått i tre dagar typ. :(
Det är gravt mycket suck och stön just nu men huvudsaken är att det gick så pass bra och att det inte var ryggen eller något annat.

1 kommentar:

nataber sa...

amen shit! vad har han ramlat ner för för trapp då? lilla vännen. ge honom en kram! å en puss till dig :)