tisdag 3 juli 2007

Maskerad!

Jippie, Tessan är bjuden på maskerad.
Temat är inte bestämt men eftersom JAG är bestämd så BESTÄMDE jag igår att jag skulle vara Marilyn Monroe för jag hittade en klänning på Tradera som såg precis ut som den hon har när hon står på fläkten.

Dessvärre förlorade jag den auktionen och grät blod men jag ville inte hosta upp 400:-
Det måste väl finnas flera liknande?

Har någon möjligtvis en sådan så feel free att låna ut den til mig.
Skulle älska i nöd och lust!

En annan ful grej är ju att Walle köpte ekologiskt, rättvisemärkt KOKkaffe istället för ekologiskt rättvisemärkt BRYGGkaffe.
Det har inte jag tänkt på utan glatt druckit kokkaffe från bryggarn i tre dagar. Och tyckt att kaffet varit asgott.
Tufft va? ;)
Mer kokkaffe i bryggarn alltså.

Men detta är bäst!
Om tre polare som jag tipsar byter till Halebop då får vi åka på Way out West festivalen gratis.
KOM IGEN DÅÅÅ!
Ni kan ju byta tillbaka igen sen.
KOM IGEEEEN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också dit, försöker tipsa vänner. Har du tipsat ngn du känner?