tisdag 10 juli 2007

Upgrading the latest technical issues

NY MOBÄÄÄJL!

Jag är ingen prylbög.
Honest!
Bara det att jag är så glad över min nya mobil där jag kan göra rosa bakgrund och välja storlek på siffrorna och skicka mms OM JAG VILL.

Slipper tappa knappsatsen så fort jag är full, (på rikt, den åker av)
Slipper kasta sms för att det inte får plats fler och slipper klicka på mobäjlen för att se vad klockan är för det finns en klocka utanpå VIKNINGSlocket som ser ut som en riktig klocka vilket är ashyyypaaat, tänk att det fanns såna nuförtia..:P

This is it!

Den förra var den här...
Och tro för fan inte att den var så fräsch som på bilden.
Ånej.
Dränkt i tobak och öronvax.
FRESCHI.

Klockan 12 har jag tid hos Hårdoktorn.
Det gör mig glad med tanke på att någon frisyr inte existerat i mitt barr sen september eller nåt. Mats, gör mig fin!

Inga kommentarer: