torsdag 5 juni 2008

Skaparlusta

Jag lider av extremt mycket av någonting. Somnade inte om i morse trots ny säng. Detta måste innebära något konstigt.

Det väntar en resa till staterna. Jag är grymt pepp. Och nervös. Tycker ju inte om att flyga.
Jag kommer konsumera som den I-landsbitch jag är för att sedan gnälla över världens fattigdom. Är det inte underbart hur lätt det är att vara konsekvent.
Jag riktigt känner hur det rycker i mina rika små fingrar. Merameramermamera tills vi alla dör.

Jag vill måla. Men jag KAN ju inte. Och då säger ni att alla kan måla men om jag har en bild i huvudet på värsta grejen och sen ska måla det typ ett hus så kommer det se ut som en svamp och då kankse jag kan hävda att det är för konsten och komma undan med det för det är ju trots allt nåt jag gjort själv.
Annars är jag ju iofs skitbra på att skriva alldeles för långa meningar om absolut ingenting viktigt. Det borde jag fan ha betalt för.

Det är grymt mycket sol för tillfället och det tackar jag för genom att skaffa tusen fräknar och bränna upp bröstkorgen. Och bli full.
Det kommer man liksom inte riktigt ifrån.

Vi måste flytta på vår terass trots att jag erbjudit bygglovskärringen min kropp.
Det gör mig jävligt lack. Och ger mig komplex. Den kommer bli fet, men på andra sidan. Jag är lack.

Det ska bli mysigt att komma bort lite med W och bara vara kära någon annanstans. Vi ska köpa en kamera det första vi gör när vi kommer dit och sen ska ni få se fina kort.

2 kommentarer:

Maria sa...

Ser fram emot de fina korten!

Jag får fan bara soleksem i år.. har haft det 2 gånger förut men det är över tio år sen sist. Men nu ger det sig inte!
Så fort jag är i solen mer än fem minuter blir jag rödflammig och det kliar så man blir tokig!

Men jag sätter hårt mot hårt. Jag ska bränna bort det här soleksemet tills det ger sig! Jag ska allt visa vem som bestämmer. Fast fan, vad det kliar..

Anonym sa...

Stackars du! Fan vad jobbigt. Jag mår tusen fräknar över bröstkorgen och i ansiktet men sen så blir jag skitbrun över allt. Rätt skönt att inte vara jättekänslig men riskabels oxå för då får man säkert bara cancer eller nåt. Vore ju jävligt typiskt.

Vad ska du göra i sommar då?
Kram