måndag 9 juni 2008

New York New Yoork

Ja ni snart är det dags.
Det är faktiskt himla nervöst.
Det skulle vara så typiskt mig om allt gick åt helskotta.
PepparPeppar.

Det är så mycket som ska hinnas med och det kräver verkligen att allt flyter på. Att taxibilarna faktiskt stannar, att man förstår sig på tuben och inte hamnar i Harlem fast man ska till Greenwich och så vidare.
Gillar att man kan planera på flygplanet. Även fast jag antagligen bara kommer svepa vodka och terra Walle med massa skitsnack för att försöka glömma att man befinner sig 700 mijoner upp i luften.

Nu ska vi vara duktiga!

Kan ingen bonka mig i skallen med något hårt strax innan så jag vaknar utvilad på mitt hotellrum redo att ta mig an Manhattan? Och proppa i mig lite värktabletter i samma veva så jag inte får några biverkningar av smällen.

BOYA!

Inga kommentarer: