tisdag 18 december 2007

Morgon med kärlek och blommor och utvilad-het varenda dag....



IT'S TIME TO KICK ASS, AND CHEW BUBBLEGUUUM (OCH SEN NÅT MER...) är min älskade pojkväns nya väckningssignal klockan 06.00.
Det kommer från något TV-spel av något slag och J-A-G-H-A-T-A-R-!!!

Sätter mig upp som en käpp i sängen och måste knuffas och huffas och puffas så han över huvud taget ska höra klockan. Inte nog med det så ringer hans pappa vid halv sju för att försäkra sig om att han kommer i tid till jobbet. De jobbar på samma företag.
IT'S TIME TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM...bläblubliblsbluuuuh...
Han kliver över mig lika smidig som en flodhäst för att ta sig ur sängen och vid det laget har jag redan rynkat ögonbrynen så länge att huvudvärken börjar komma, känner att jag börjar bli pissnödig och att jag inte kommer kunna somna om så därför sitter jag här klockan 7, gravt kaffesugen men låter bli att dricka för kanske kan jag somna igen om en liten stund.

I really love min kille I dooo. Igår kom han och hämtade mig efter att jag suttit barnvakt åt systersonen och möts av en underbar lukt i hallen för då har han gett sig på att göra en lasagne alldeles själv. Häromdagen gjorde han kladdkaka.
I love beeing inspirationell eller vad det heter...:)
Han åt nämligen bara Gorbys innan vi träffades. Eller hos sin mamma.
Jag tror att han blivit lite stur.
Fina lilla krumelur...

Jag är oxå inspirationell. Plöjer tuffa animeserier, funderar på tavelmotiv, skriver texter, utformar tatueringsmotiv, julpimpar lyan , försöker sova utan att tänka för mycket på död och förruttnelse utan på sexiga skådisar(typ bara Persbrandt men helst om han är Gunvald i svart trenchcoat, han får gärna vara förbannad oxå...) och annat fördummande men ack så trevligt och naturligtvis är jag sugen på öl. Och glögg.

På sr.se kan man lyssna på julradio.
"Ja, vitt glögg är ju alltid en stämningshöjare..."
Vad ska jag skriva mer då....
Det blir en mysig jul, men Emma är inte hemma och det känns hemskt tråkigt.
Vi får istället besök av en gammal kusin och det är inte fel det heller.
En stämningshöjare även det.

Jag vill ha uppesittarkväll och julbak. Jag tänker pepparkakor och vit glögg. På söndag ska jag åka hem till mamma och slå in paket. Då kanske jag får dricka glögg.

Jaha, det här spårade ju ur och blev astråkigt.
Min katt gäspar högt- jämt. Det är fortfarande hysteriskt roligt.

Inga kommentarer: