måndag 10 december 2007

Julklapp- tack!


Hej!
Jag uppmanar alla mina läsare. Ni är ju säkert minst en miljon, att skicka julklappar till mig.
Jag är ganska fattig, hemskt snäll och tror inte på tomten. Så vem ska annars ge mig klappar, om inte ni?

Jag önskar mig massa bra saker ifrån Dermanord. Refining Mask ska visst göra underverk.
165 riksdaler, inte så farligt om ni skramlar.
Dagcremen för normal/fet hud ska visst inte gå av för hackor heller.

Seså, skäms inte. Det är inte farligt att ge bort saker till fattiga människor.
Dessutom behöver ni inte oroa er för att ni inte ser vart era pengar tar vägen.

Fy fan jag KAN verkligen inte låta bli att vara sarkastiskt och ironisk.
Jag är verkligen värd massor med julklappar så jag blir snäll. *hinthint*

Vill ni göra något mer själviskt kan ni alltid GE NÅGON EN KRAM!
Röda Korsets pryl. Jag lipade en timme när jag fick hem Henry i brevlådan och läste om 50 000 ensamma människor som blir oroliga på julen och behöver sällskap och kramar och någon att prata med i telefon. 50 000 människor lyckades RK hjälpa förra året.
I love Röda Korset. Fina människor. Fina eldsjälar. Fan nu vill jag lipa igen.
Så, GE NÅGON EN KRAM!

Inga kommentarer: