tisdag 11 december 2007

Ååååååååh.


Fy faaan, mitt liv är CRAP just nu.
Jag tänker, trots att jag är välbeställd, välsignad med många vänner och en underbar familj och pojkvän och är rätt snygg...
Vad var det nu jag skulle göra?
Joi, GNÄLLA var det ju!

Att jag är välbeställd har inget med min privata ekonomi att göra utan det faktum att jag bor i ett rikt land.
I övrigt letar jag jobb som en dåre och hittar bara SKITJOBB och fjäskar röven av mig för andra idioter bara för att få göra något vettigt eftersom jag inte ska plugga förrän till hösten.

Men det värsta är, mina katter.
BORTSKÄMDA JÄVLA JAMANDE, SKRIKANDE, UPPMÄRKSAMHETSSÖKANDE IDIOTEEER.
I know, dem är djur, men fy faaan vad jobbiga dem är.
Idag skrek dem som idioter efter mat ,vareeenda morgon gör dem det. Och idag råkade jag inte ha nån kattmat så jag ställde mig(innan morgonkaffet) och finhackade torskfile och i tinade upp.
DÖG det?
Nääää.
Inte heller stekt ägg som min vän Anna tipsade om. Funderar på om min lathet ska få mig att tina nötfärsen jag har i frysen men nån måtta får det väl vara.
Dessutom försov jag mig eftersom morgontiden i fuckin tvättstugan är klockan fuckin 07.00 fram till två. Och alla andra fetton har hunnit sno eftermiddagstiderna. VARFÖR inte bara köpa en tiill maskiiin. Två hus delar på en tvättstuga med TVÅ tvättmaskiner. Eller utöka tvättiderna lite. VEM behöver egentligen sju timmar att tvätta. Man vill ju gärna tvätta en gång i veckan. Fy fan vad jag ska ha en egen maskin när vi bygger ut badrummet.
Fan vad jag hatar kärringen i bostadsrättsföreningen. Vi ÄGER lägenheten(eller okej Walle äger den, men jag bor faktiskt här..) och måste ändå prata med ALLA andra om vi ska slå ut en vägg.

Nu är jag inne på andra koppen. En kopp till så borde jag vara lite gladare men fyfan vad sugigt allt ska vara. Jag behöver ett liv. ETT LIIIV!
Känner mig som en hamster i en bur.
snurrsnurrsnurrsnurrsnurrsnurrsnurr

A långpromenad might do the trick?
Min storasyster är i Thailand. Hon ligger där med sin kärlek, bor på lyxhotell och dricker drinkar och shoppar her ass off. Till dagen innan nyår. Då kommer hon komma hem, helt brun och fresh och utvilad.
Jag kommer vara lönnfet, blekfet och troligen bakfull.
Tur att jag fick mina fina mineralögonskuggor från staterna skeppat till mig igår. De låg där i lådan i ett paket och lyste i alla möjliga fina färger.
Idag ska jag nog göra mig lite fin och leka att jag inte är trött på allting.

Inga kommentarer: