onsdag 13 juni 2007

When the night, has come...



..blir jag full.
Ungefär så brukar det se ut.

Så så blev det igår med. Jag träffade min vän Julia som jag mötte i Afrika. Hon kom hem förra torsdagen och hade väl inte riktigt fattat än. Hon var ju där i nio månader.
Förälskad är hon också så tillbaka blir det ju.

Vi drack ölet på en brors balkong och i en park och på nattklubb.
Jag fick prata med en Holländare och vi diskuterade politik och snus.

Det var inspirerande att träffa Julia.
Hon peppade på distanskurser så att jag kan åka till Tanzania och bo hos dem.
Vilken ide.
Afrikaqueen ännu en gång.
Känna den ljumma brisen svepa in från oceanen...
Vilket utopia.
....

Andra bra nyheter är....
Att min lillasysters vän kommer hem från USA efter ett år.
Det bästa med det är att hon på vägen gått från att vara anorektiskt smal till att väga 15 kilo mer.
Hejjahejja älskade lilla vän.
Låt ingen trycka ner dig igen!

Inga kommentarer: