torsdag 14 juni 2007

Eeeh.

Jo, alltså, det är ju inte så att jag har något att skriva direkt.
Det kanske beror på att jag har en ny fin blogg som jag vill fylla. Som jag vill skriva alltså.

Jag kollade klart
på Dexter i går . Kröp ur soffan vid diverse tillfällen. Jag är nog lite kär i Dexter.
Men om man skulle leva i Dexterworld skulle man nog tänka att han var lite nörd. Eftersom man inte skulle veta att han var en he
t seriemördare.
Rita är så rar att hon är lite läskig tycker jag.
Och Deb störde jag mig på so
m fan i början men hon vinner mer och mer faktiskt.

Mjaa, vad händer mer dååå.
På söndag åker Walle und Tessan på roadtrip. Vi ska hämta en kattunge utanför Skillingaryd vid Jönköping och en i St:Anna skärgård. Vi ska stanna till och dricka kaffe någonstans och kolla in naturen och sånt.
Om vi hinner ska vi till Gränna till och med. Walle vill ha polkagris.
Sen kommer vi ha två missar som säger.Miiomiiomiiioo...
Vilket gör att jag måste storstäda idag Väldigt upphetsande.
Men nyttigt och
man får motion så då kanske jag inte känner mig lika vilsen och dålig inatt när jag ska sova.


Så kommer Walle idag oxå. Han har sovit husbil sen i måndags.
Kul Jul.
Men skönt att få lite tid för sig själv och att få en stor säng för sig själv.

Missemiss...
Så bluir jag antagligen full på fredag.
Och kina på lördag.
Hyffsat fin skit!

Inga kommentarer: