onsdag 20 juni 2007

Lärare i barnporrhärva.

WTF!

En lärare som undervisar barn mellan 6 och 11 år har erkänt barnporrbrott.
Tillsamans med 7 andra anhölls han och har erkänt.
Det sinnesjuka är att TROTS erkännande, så är samtliga släppta efter förhör.
Why?
Det förtäljer icke artikeln.

Han beskrivs som en mycket god och noggrann lärare.
Det enda jag kan tänka på är alla vidriga saker som måste pågått i hans hjärna när han undervisade dem små barnen.
Dock "roade" han sig på fritiden...Vad man vet.
Barnen kanske inte tolkat en smekning som något annat än någonting vänligt?
JAG DÖR.

Är jag ond om jag säger att hade min unge gått i hans klass hade jag sökt upp honom och...
Ja, vad gör man?
Hoppar på kuken? (en våt dröm jag har om jag skulle få övertaget över ett våldtäktssvin)
Hotar honom med döden?
Skär av kuken? (en annan våt dröm...)
Ber honom vänligt att BLI FRISK!!??!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen sjuk i huvudet!

Anonym sa...

Att skicka hem någon efter förhör är väl standarsförfarande om man inte misstänker att det föreligger akut risk för nya brott? Det betyder ju inte att har "kommit undan"..

Anonym sa...

Jag håller med!! Det som chockar mig mest med artikeln är kommentaren lärarens chef gjort: att det är lättande att det skett på fritiden.... Jag menar snälla! Hur naiv får man vara?? Barnporrskonsumenter finns bland oss alla. ECPAT uppger att 20-30 000 (ja TUSEN) barnporrssidor blockeras VARJE DAG i lilla Sverige. Så ta dig en betänkare om du inte kanske känner en av dem. Det gör jag.

Sedan kan man faktiskt göra något åt detta: be din arbetsplats ha en it-policy som förbjuder barnporr och ger instruktioner för hur man ska göra när barnporr upptäcks på kollegans dator - alltså INTE radera allt, utan polisanmäla. Ja, ECPAT har guidning och det är ju självklart att ALLA arbetsplatser bör införa detta. Vi måste sluta blunda för att det finns sjukt mycket sjuk sexuell läggning runt om oss.