torsdag 15 januari 2009

Igår sket min katt på min mobilladdare.
Det var inte riktigt med flit han sket utan han hade nog ett par kluttar kvar i pälsen in the ass-area som helt fräckt valde att landa på golvet i mitt vardagsrum. Eftersom han är katt och renlig av sig så var det en bra ide att försöka täcka klutten- under min laddare.
Alla ISCH-ljud som undslapp mig fick honom att titta fundersamt och skamset på mig. Han tyckte ju han var jätteduktig. Kanske undrade han oxå varför klutten fortfarande syntes under sladden. Det där med perspektiv kanske inte var hans starka sida.
Kanske tänkte han:

Helvetes förbannade skit så jävla PINSAMT vad gör jag nu jag tänker ju inte bära tillbaka den i lådan i munnen, isch den är helt kladdig och jävlig matte kommer lacka ur och så jävla pinsamt helvete Leo (min andra misse) kom inte här och nosa NU du ser väl att det är SKÄMMIGT kanske jag kan ge henne till den som en gåva? Nämen kolla vad har vi här, en tråd. Jag kan säkert skyffla klutten som är betydligt större än en tråd UNDER tråden så ser hon den inte så jävla smart jag är shit nu kommer hon jag hinner preciiis men vad fan HITTADE hon den?


Jag ska gifta mig med Jim White. Han ska få sjunga och spela för mig och våra barn varenda dag. Alla rufsiga kluttar.

Inga kommentarer: