fredag 30 april 2010

Sen sist.

Haver jag gjort diverse dumheter.


Jag har krogbowlat och blivit jättefull och duktig.
Jag har bowlat med mina tjejer och varit rätt fet faktiskt. Stark tvåa skulle jag vilja säga.
Jag har bytt jobb. Från och med i morgon är jag Jolly Rockets bitch! Ledsen ni som inte hört men det gick sanslöst snabbt alltihop.
Jag har fått ganska bra ordning i min lya och flyttat in mina missar. Frullar med en bästis på morgonen vilket är sjukt mysigt.

Ångrar att jag inte tränat mer för jag känner mig rätt fet.
Pussat min fina, fina kille
Blivit jävligt allergisk med astma men fått medicin för det

Gråtit av garv åt Jossans blogginlägg om att om hon var man skulle hon se ut som Woody Harrelson. Det är ju sant liksom.

I kväll är det Valborg. Jag dricker öl.

Det var det.




3 kommentarer:

jos sa...

här går det undan - nytt jobb?! grattis som tusan! (för jag antar att du inte skulle ha bytt om det inte var något du ville).

så mysigt med missarna. och frukost med bästis är fin skit!
kram!

t sa...

TACK! Ja som fan faktiskt. :)

H sa...

Kul med jobbet! Grattis! :) Hoppas du hade kul igår! Det blev raka vägen hem från tåget för vår del.