tisdag 6 april 2010

Gotland och Kräks

Ett underbart infall fick mig och Stoffe att sticka till Gotland för en weekend av häng med hans familj, god mat och partajande. Det var sjukt mysigt att träffa hans familj äntligen. Kubb, spelades, det grillades, dracks drinkar gicks genom kärleksportar i myyuren, och träffade gamla vänner.


Först var jag pepp, för att på lördagen få ont i magen och på söndagkvällen kulminerade det i ett spyorama heeela natten. Hur kul är det att behöva avlägga diverse pizzor hos svärpärona? Som tur var hörde "bara" Stoffe mina förehavanden men det kan jag ju knappast påstå kändes mycket bättre. han var dessutom alldeles för trött för att orka sympatisera med min helvetesnatt så jag fick vackert ligga där i sängen och flåsa och grina själv. Jag blir vansinnigt ynklig som sjuk.
I går låg illamåendet som en slöja över mig hela dagen och i dag är jag skakig med huvudvärk och kan när som helst haverera. vad hände liksom?

Sovit 8 timmar men vill bara gå och lägga mig igen så det ska jag göra nu.
Ellen, jag drömde att du demolerade min lägenhet för att du inte tyckte om mig. :(


Inga kommentarer: