tisdag 4 november 2008

Get off my back...

...smurfhitsballader (jag utgår ifrån att ni vet vilken jag menar)
samt allt annat trams som jag tvingas utstå.
Det är väldigt mycket i mitt liv som är under min värdighet.
Som att jag trodde att jag hade universums sämsta fotsvett innan jag luskade ut att det var Kalles jävla äppelcidervinäger.
Att jag pajjade en stol vid frukostbordet hos mina vänner Frida och Sanna så jag fick ett blåmärke på röven och hjärtslag. (bakfyllenerver gör sånt...) Se FB btw. Im tagged och den här taggen behåller jag. Jag bjur, så att säga.

Sådant som dock är över min värdighet är att jag vågade lämna min lapp med mitt nummer på till en söt kille i garderoben på Debaser. Ännu bättre att han faktiskt ringde. Sådant gör att man känner sig modig, stor och inte så fesig.

Heja Obama din lille afroklutt.
Bajs på McCain din gammelskrutt.

Jag är faktiskt extremt begåvad, insatt och intresserad av politiken, livet, och allt sådant vettigt. Jag skriver bara inte överjävligt mycket om det här. Detta är ordbajsets rike.

Inga kommentarer: