tisdag 11 november 2008

Ehum...


Det är tydligen extremt vanligt att i USA döpa sin unge till Barack Obama.
Även vissa sportlag ringde in fort som fan för att få döpa om sina lag till Barack Obama klingande namn.
"Min son kommer bli lika grym som Barack Obama för han HETER Barack Obama."
Vad jobbigt det blir.
NEJ, Barack Obama VAD har vi sagt om att sätta snorgubbar under skolbänken?
Barack Obama: Eksjooos mi? Im fuckin president and do whatEVVAH I whant. (jag utgår ifrån att den unge Barack är svart och kör hiophopstil även fast jag inte vet hur man är groovy..)

Så fort någon vid namn Barack Obama gör något fuffens kommer amerikanerna kissa på sig, rasisterna kommer jubla och den riktige Barack får en del att förklara.
På varje löp: BARACK OBAMA DÖMD FÖR VÅLDTÄKT.
Under med pyyyttepyyyyttesmå bokstäver: 18-åring från Bronx.
Snacka om att sälja lösnr.

Jävla show-offs.
Jag ska döpa min unge till Bacon Med Ägg för det är liksom min favvofrulle.

Inga kommentarer: