tisdag 11 november 2008

Att inte ha kontroll.

...för att sedan ha kontroll.
För att sedan bli fråntagen sin kontroll.
Is no longer a problem of mine.
Om man släpper taget och accepterar att man inte har kontroll kan man heller inte bli fråntagen den och då kanske man ändå har den där någonstans.
Men undanstoppad för allmänheten att se?
Jag avskyr att den här hålan är så jävla trång men jag planerar att råda bot på det inom snar framtid.
Rak rygg!

Btw så pratar jag med en vän och inser att jag är extremt pranksugen.
Spela någon ett lustigt spratt?
Vem tycker att det är roligt med spratt?
Jag röstar på vattenballongkrig.

Så tycker jag att det är faschinerande att lesbiska tjejer som inte vill vara butch utan gör precis tvärtom a'la hetaste burleskstylee kan bli tagna för transor.
När blir det feminina så feminint att det blir maskulint?
Och varför har vi ett behov av att tillhöra något av det?
Det finns en bok som handlar om bland annat det som Anna tipsade om idag. Den bör läsas.

Inga kommentarer: