torsdag 3 juli 2008

Hetta

Det är så extremt varmt och då fastnar jag bara hemma. Orka gå ut liksom.
Jag har roat mig med att leka barista i köket och stoppa in blekremsor på tänderna. Dem börjar bli riktigt vita nu. Ett riktigt amerikanskt fynd!

Vad gör ni då? Har ni roligare än jag?
Efter att ha sett Sex & the cityfilmen igår känns mitt liv lite mer fattigt än vanligt.
Hur ska man kunna vara nöjd med en sketen lägenhet i Norrköping i Sverige när man skulle kunna steka omkring på Manhattan? Det gör mig nedstämd.
Tur att jag har alla fina vänner och familj och kille.
Men det är läskigt när det känns som att man skulle kunna ha ett helt liv någon annanstans. Ett helt annat liv. Vi har makten att välja.
Min vän David bor i en stekig lägenhet i Israel med havsutsikt och jobbar och jag är grymt avundsjuk.Vita gaddar NU.
Jag är ju så tuff på Times Square
Den nya filmen Wall-e tycker jag är kul för min kille Walle har hittat en vän.

Inga kommentarer: